A napelemparkkal kapcsolatot teendők közül talán az adminisztráció a legbosszantóbb, hiszen rengeteg papírmunkával jár, és sokszor átláthatatlan, hogy melyik szolgáltatónak, hivatalnak milyen dokumentációkat kell leadni. A jogszabályi környezet ráadásul folyamatos változásban van.
A meglévő ügyintézési feladatok mellett folyamatosan követjük a jogszabályokat és szabályozásokat, jelezzük, ha Önt is érintő változások vannak. Kérdéseivel bármikor fordulhat hozzánk, és mi mindig felkészülten válaszolunk.
Nem csak a hivatalok és szolgáltatások ügyintézését vállaljuk át, de a garanciális ügyintézést is, ha javítani, cserélni kell napelemparkjában az eszközöket.
1. A használatbavétel és az üzembe helyezés
Már a napelempark tervezése során érdemes minket megkeresnie, így együtt fel tudunk készülni az üzembehelyezéssel kapcsolatos feladatokra. Segítünk megkötni a szerződéseket és megállapodásokat az áramszolgáltatóval, összeállítjuk a szükséges dokumentációt, és elkészíttetjük az üzembe helyezési protokollt. Az adminisztrációs feladatok mellett magát az üzembe helyezést is koordináljuk.
Az engedélyeztetés során gondoskodunk a teljes körű dokumentációról, és azt el is küldjük a területileg illetékes Kormányhivatalnak. Az E-közmű nyilvántartásba vételben is segítünk.
2. Próbaüzem és felkapcsolás
A próbaüzem során is szüksége lesz az energiaátvétellel kapcsolatos ügyintézésre, a felkapcsoláskor pedig a MAVIR és MEKH regisztrációkra, áramszolgáltatóval kötött megállapodásokra és az E-SZEM ügyintézésre – melyben mind tudunk segíteni.
3. A napelempark napi üzemeltetése során
A feladatok nem érnek véget a beüzemeléssel: gondoskodunk a menetrendadás és egyéb adatszolgáltatási feladatok elvégzéséről, elkészítjük és elküldjük a riportokat, tartjuk a kapcsolatot a hivatalokkal, és figyelemmel kísérjük az esetleges jogszabályi változásokat. Mindenben számíthat ránk!
Egy napelempark adminisztrációja rengeteg időt emészt fel, és a legtöbben nem rajonganak az ilyen típusú feladatokért. Ha ráadásul nincs benne tapasztalata, hogy melyik hivatalnak, vagy szolgáltatónak mi az eljárásrendje, akkor a szükséges idő többszörösét kell majd erre fordítania.
Miért foglalkozna olyannal, amit nem szeret? Adja ki az adminisztrációs feladatokat, és szabadítsa fel a saját szabadidejét! Mi évek óta ezt csináljuk, gyorsan és hatékonyan végezzük el a munkát, és a legtöbb hivatal, szolgáltató eljárásrendjét ismerjük, ezért tudjuk, kit kell keresnünk, ha problémák, vagy kérdések merülnének fel.
Minden adatszolgálati kötelezetteséget és ügyintézést teljes mértékben elvégzünk Ön helyett!
Sőt, gondoskodunk a panelek, eszközök garanciális ügyintézéséről, a teljesítmény monitorozásáról, riportok elkészítéséről, és a biztosítási ügyintézésről is.
Bízza ránk az adminisztrációt, és élvezze a szabadságot!
Minden jog fenntartva! | Adatvédelmi tájékoztató | Süti szabályzat