A napelempark működtetése nemcsak technikai, hanem adminisztratív feladatokkal is jár. A jogszabályi megfelelés, számlázás, és egyéb adminisztrációs feladatok sok időt és szakértelmet igényelnek.
Bízza ránk a teljes adminisztrációs folyamatot, hogy Ön a napelempark működtetésére és hozamára koncentrálhasson, miközben mi minden papírmunkát és ügyintézést elintézünk Ön helyett.
A napelempark fenntartása nemcsak a karbantartásról és a technikai működtetésről szól. Az adminisztratív feladatok – mint például a jogszabályoknak való megfelelés, jelentések készítése, hatósági ügyintézés – elengedhetetlenek ahhoz, hogy a park zavartalanul működhessen.
Ezen feladatok elhanyagolása komoly büntetésekkel, jogi problémákkal és bevételkieséssel járhat.
Különböző felületeken kell pontos határidőkre a dokumentumokat feltölteni és elküldeni. Nem csoda, hogy sokan nem szeretik ennek az ügyintézését. Ha Önnek nincs tapasztalata abban, hogy melyik hivatal, vagy szolgáltató milyen eljárásrendet követ, jelentősen több időt kell majd ezekre a feladatokra fordítania.
Szabadítsa fel a saját idejét! Nekünk ezek a feladatok rutinszerűen jönnek és ennek köszönhetően pontosan tudjuk, hogyan kell kezelni a különböző menetrendező csoportok felületeit, ismerjük a hatóságok és szolgáltatók eljárásrendjét, és tudjuk, kit kell keresnünk, ha kérdések hiánypótlás, vagy problémák merülnének fel.
Már a napelempark tervezési szakaszában érdemes minket megkeresnie, hogy közösen felkészüljünk az üzembe helyezéssel kapcsolatos feladatokra.
Segítünk az áramszolgáltatóval való szerződések és megállapodások megkötésében, összeállítjuk a szükséges dokumentációt, és elkészíttetjük az üzembe helyezési protokollt.
Az adminisztrációs feladatok mellett a teljes üzembe helyezés koordinálását is vállaljuk, így Önnek ezzel nem kell foglalkoznia.
Gondoskodunk a teljes körű dokumentációról, amelyet a területileg illetékes Kormányhivatalnak továbbítunk, és segítünk az E-közmű nyilvántartásba vételében is.
A napelempark próbaüzeme során számos energiaátvételi ügyintézési feladat vár Önre. Mi mindezt átvállaljuk: biztosítjuk a szükséges MAVIR és MEKH regisztrációkat, valamint az áramszolgáltatóval kötött megállapodások előkészítését és E-SZEM ügyintézését.
A beüzemelést követően az adminisztrációs feladatok nem érnek véget.
Gondoskodunk a napi menetrendadásról, a jelentések készítéséről és továbbításáról, valamint tartjuk a kapcsolatot a hivatalokkal és szolgáltatókkal.
Folyamatosan figyeljük az esetleges jogszabályi változásokat, így Ön mindig nyugodt lehet afelől, hogy napelemparkja minden tekintetben megfelel a törvényi előírásoknak.
Amennyiben garanciális problémák merülnek fel, mi felvesszük a kapcsolatot a gyártóval vagy a forgalmazóval, és elintézzük a teljes ügyintézést.
Teljeskörű kapcsolattartás a hatóságokkal és szolgáltatókkal, hogy napelemparkja minden jogszabályi követelménynek megfeleljen.
Menetrendadási feladatok ellátása partnercégeink segítségével, hogy az elszámolás mindig pontos legyen, és az energiatermelés ne akadjon meg.
Rendszeres jelentések készítése a park teljesítményéről, hogy mindig pontosan lássa, hogyan működik a rendszere.
Az összes jogszabályi, műszaki és pénzügyi dokumentáció naprakészen tartása, hogy Önnek ne kelljen az adminisztrációval foglalkoznia.
A teljes körű adminisztráció kiszervezésével időt és energiát takaríthat meg, miközben biztos lehet benne, hogy napelemparkja minden tekintetben megfelel a törvényi előírásoknak.
Mi több éves tapasztalattal rendelkezünk, és pontosan tudjuk, hogyan kell kezelni a napelempark adminisztratív feladatait.
Szerettem volna előkészíteni a céget a jövőbeni villamosenergia fogyasztás lehető legnagyobb mértékben való kiváltására, mivel panziót bővítünk. Ezzel csökkenteni tudjuk a kiadásainkat, ami utána nyereségként realizálódik. A pontos tervezéssel olyan bővíthető rendszert valósítottunk meg, amivel már jelenleg is évi 2.000.000 Ft+ megtakarítást értünk el, a panzióbővítés után pedig ez a szám még nagyobb lesz és 4 év alatt megtérül.
Működési költségeinket szerettem volna csökkenteni és stabilizálni, ami sikeresen meg is valósult. Az egész folyamat gördülékenyen ment az elejétől a végéig. Végig mindenről tájékoztatást kaptam, így tisztában voltam vele épp mi történik. A beruházás által 4.900.000 Ft-ot tudunk éves szinten megspórolni a villamos energia költségünkből. A jelenlegi árak mellett a megtérülésünk 3 év körül alakul.
Nem akartam, hogy a cégemben legyen egy olyan költség, amire minimális ráhatásom van, miközben meg lehet oldani, hogy teljesen kezelhető legyen, sőt kiszámítható. Meg akartam szabadulni ettől a költségtől, ezért döntöttem a céges napelemes rendszer mellett. A rendszer kivitelezése zavartalanul megvalósult, 4 éves megtérüléssel számolva pedig évi 5.600.000 Ft villanyszámlától sikerült megszabadulnunk.
Keressen minket bizalommal, vagy látogasson el hozzánk irodánkba!
Napelempark üzemeltetőként több hatósági előírásnak kell megfelelnie, például a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal (MEKH) és a MAVIR szabályainak. Mi gondoskodunk arról, hogy minden adminisztratív követelmény teljesüljön.
Minden jog fenntartva! | Adatvédelmi tájékoztató | Süti szabályzat