Hibaelhárítás

Mit takar pontosan az eseti hibaelhárítás?

Röviden pont azt, amire gondol: ha hibát észlelünk, azonnal gondoskodunk az elhárításáról. Bár a rendszeres karbantartással és ellenőrzésekkel sok meghibásodást ki lehet zárni illetve meg lehet előzni, de egy napelemparkban számtalan egyéb dolog is történhet, ami azonnali beavatkozást igényel. Ilyen például a szélsőséges időjárás okozta meghibásodás, villámcsapás, de tapasztalataink alapján egy átvonuló madárraj is komoly károkat tud okozni a napelemparkban.

A 0-24 monitoringnak köszönhetően a hibákat azonnal észleljük, és 24 órán belül folyamatos, megkezdjük a hiba elhárítását. Természetesen Önt is értesítjük, de semmi dolga nem lesz – mi mindent elintézünk, a javítástól a garanciális ügyintézésig.

HA ön csak a felügyelettel bíz meg minket.

Miért éri meg Önnek előfizetni az eseti hibaelhárításra?

Minimalizáljuk a termeléskiesést

Egy napelemparkban számtalan olyan rendellenesség fordulhat elő, ami kisebb-nagyobb termeléskiesést okoz. Ha a panelek meghibásodnak, vagy nagymértékben szennyeződnek, akkor Ön minden perccel pénzt veszít. Ha pedig csak a legközelebbi időszakos ellenőrzés során derül fény a hibára, akkor ez nagyon komoly bevételkiesést jelenthet.

Folyamatosan ellenőrizzük napelemparkjának teljesítményét

Nem csupán időszakosan, naponta, vagy hetente nézzük át a statisztikákat, hanem 0-24 monitorozzuk a teljesítményt a hét minden napján, így azonnal észleljük, ha gond van.

24 órán belül megkezdjük a hiba elhárítását

Az idő pénz, a napelempark esetén különösen!Mi garantáljuk, hogy minden meghibásodás javítását maximum egy napon belül megkezdünk.

Mennyibe kerül Önnek a megfigyelés és a hibaelhárítás?

Az árak természetesen nagyban függenek a napelempark méretétől, a hiba jellegétől és a kiegészítő szolgáltatásoktól, de egy dologban biztos lehet: ez a befektetés kevesebbe fog Önnek kerülni, mint egy komoly hiba, amit csak napokkal vagy hetekkel később vesz észre.

BIZTOS LEHET BENNE, HOGY NINCS OLYAN RENDELLENESSÉG, AMIT NE TUDNÁNK ELHÁRÍTANI!

BIZTOS LEHET BENNE, HOGY NINCS OLYAN RENDELLENESSÉG, AMIT NE TUDNÁNK ELHÁRÍTANI!

Mi történik a hibaelhárítás során?

Mi történik a hibaelhárítás során?

  1. A folyamatos, vagy eseti ellenőrzéseknek köszönhetően azonnal észleljük a hibát
  2. Jelezzük Önnek a hibát, és azt is, hogy megkezdtük a munkálatokat – Önnek további dolga nem lesz
  3. Azonnal feltárjuk az okait
  4. 24 órán belül megkezdjük a javítást
  5. Elintézzük a KIF/KÖF hálózati kapcsolást
  6. Gondoskodunk a garanciális ügyintézésről is

Van néhány fontos kérdésünk, mielőtt belekezdünk:

Kérjük töltse ki a mezőket időpontfoglaláshoz
Figyeljen rá, hogy pontos adatokat adjon meg
Válassza ki, mikor hívhatjuk
A választott időpontban szakértő kollégánk keresni fogja